SUV-y spod znaku Porsche czy Mercedesa łączą w sobie cechy zarówno samochodów użytkowych, jak i sportowych. Okazuje się, że to połączenie jest możliwe... Potrzebny jest tylko zasobny portfel.
Do wyposażenia seryjnego auta należą takie elementy jak np. napęd na cztery koła rozdzielający moment z preferencją tylnej osi, przekładnia automatyczna 9G-Tronic, sportowe zawieszenie oparte na wielokomorowym układzie pneumatycznym z adaptacyjną kontrolą oraz 19-calowe obręcze w kolorze czarnym. Jak zapowiada niemiecki producent, sprzedaż AMG GLC 43 Coupe ruszy oficjalnie w październiku. Pierwsze zaś egzemplarze dotrą do salonów w grudniu.
Pierwszą setkę macan turbo osiąga w ciągu zaledwie 4,4 s (o 0,4 s krócej niż 400-konna wersja Turbo), a prędkość maksymalna to 272 km/h (o 6 km/h więcej). Ceny topowego wariantu porsche macan turbo zaczynają się na polskim rynku od 419 070 złotych.
Dane: Samar
Komentarze (2)
Dodaj komentarz Odśwież
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez
Co z tego że Merc szybszy #2070403 | 176.221.*.* 21 wrz 2016 14:45
Współczesne Mercedesy to już nie te maszyny co kiedyś . Popatrzcie co zrobił facet ze swoim "cackiem" po którejś z kolei wizycie w autoryzowanym serwisie Mercedesa . Jeździsz do serwisu a oni dalej nie wiedzą co jest , i nie mogą usunąć usterki. Facet dał kupę kasy za tą furę i troszkę się zdenerwował . Mesia to on już pewnie nigdy nie kupi ... https://youtu.be/Du003tnXxHI
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)