Katarzyna Figura w mini, a Bogusław Linda z dawką adrenaliny

2016-11-06 11:12:39 (ost. akt: 2016-11-06 11:14:53)

Ambasador to ważna persona, bo reprezentuje państwo wobec władz innego państwa. Tu nie ma miejsca na potknięcia i przejęzyczenia... A co jeśli ambasadorem zostaje aktorka lub aktor?

Katarzyna Figura w mini, a Bogusław Linda z dawką adrenaliny

Autor zdjęcia: Zdunek

Z dużym prawdopodobieństwem można powiedzieć, że promuje jakąś z marek motoryzacyjnych. Osoba taka otrzymuje auto, koniecznie w blasku fleszy, a w zamian za nie promuje dany model i bierze udział w wydarzeniach związanych z marką. Swego czasu aktorka Joanna Brodzik była ambasadorką suzuki swift. Co ciekawe, z modelem tym zaprzyjaźniła się już na planie serialu "Magda M", w którym grała główna rolę. Ktoś powie, ciekawy chwyt marketingowy... Tak, tak, dzisiaj klasyczna reklama nie wystarczy, szczególnie, aby promować marki premium. To głównie one łowią gwiazdy ekranu czy sportu na ambasadorów. Brodzik wsiada do interesującego modelu, to dlaczego ja nie mogę? Co z tego, że nie razem z nią...

Wśród dealerów jednym z liderów w angażowaniu ambasadorów jest Grupa Zdunek, która w swoim portfolio ma BMW, MINI, Renault, Dacię i Nissana. Już od dwóch lat jednym z ambasadorów dealera jest Katarzyna Figura, której nie trzeba przedstawiać. Aktorka promuje, a jakże, markę MINI, zresztą wiadomo o tym nawet, jeżeli nie siedzi za kierownicą nowego modelu countryman cooper S ALL4. Na bocznej szybie samochodu widnieje napis: "Mini jest piękne!" z podpisem aktorki. Egzemplarz w białym kolorze z czarną, skórzaną tapicerką wyposażony został w silnik o poj. 1,6 litra i mocy 184 koni mechanicznych. Napęd na cztery koła przenoszony jest za pośrednictwem automatycznej skrzyni biegów. Nie brakuje tu dodatków. Na karoserii znalazły się czarne elementy wykończeniowe, między innymi naklejone sportowe pasy na masce, czarne klosze reflektorów i przyciemnione tylne szyby. W egzemplarzu aktorki zamontowano także panoramiczny dach z funkcją otwierania.
BMW Zdunek firmuje z kolei Mateusz Borek, dziennikarz i komentator sportowy, Renault - sportowcy: bokser Krzysztof Głowacki i windsurfer Piotr Myszka, a Nissana, znana aktorka młodego pokolenia — Aneta Zając.
Agnieszka Moczyńska, dyrektor marketingu Grupy Zdunek przyznaje, że wybór ambasadorów był naturalny, ponieważ każdy z nich prowadzi styl życia zgodny z filozofią promowanej marki. — Są zobowiązani, oczywiście oprócz codziennej jazdy udostępnionym autem, do promowania naszego dealerstwa i identyfikowania się z marką — dodaje.

Bez wątpienia do znanych aktorów należy również Bogusław Linda. Bohater filmów akcji jeździ najnowszymi modelami Renault.
Na jednym z filmów promocyjnych aktor wsiada do nowego modelu kadjar i wciela się w bohatera mówiąc — Mam odegrać monolog wewnętrzny... tak to sobie wymyślili, a potem... scenę akcji. Ale czy oni maja pojęcie o adrenalinie?
Trzeba przyznać, że filmowy Franz Mauer sprawia wrażenie autentycznego.
Bogusław Linda razem z Katarzyną Glinką, która również jest ambasadorką marki Renault, brali udział w testach modeli kadjar oraz espace w okolicach Olsztyna. Co więcej, razem z nimi z jazd mogli skorzystać m.in. Aleksandra Nieśpielak, Lidia Popiel, Roman Paszke, Mieczysław Hryniewicz i Ewa Strebejko. Na Warmii i Mazurach goście spędzili dwa dni. Czy tak silna ekipa może przełożyć się na lepszą sprzedaż danego modelu? Na pewno dany model jest lepiej zauważalny na rynku i co za tym idzie, ma większą siłę przebicia.

W tym roku nowym ambasadorem Mitsubishi, obok aktorki Anny Cieślak został Maciej Stuhr, grający w filmach podejmujących dyskurs społeczny nie tylko na tematy historyczne. Aktor nie kryje się ze swoimi poglądami i otwarcie zabiera głos w istotnych społecznie kwestiach. Tym razem promuje najnowsze wcielenie modeli mitsubishi: ASX oraz outlander PHEV i co za tym idzie, bierze udział w wydarzeniach z życia firmy. Czy jego światopogląd może "odstraszyć" niektórych klientów marki? Wydaje się, że raczej nie, bo lepiej mieć ambasadora, który ma charakter, niż takiego, który jest bezbarwny. Zdaje się, że i w polityce i w handlu działają podobne reguły. Grunt, żeby właściwego aktora wcielić w rolę ambasadora...

woj

Komentarze (4)

Dodaj komentarz Odśwież

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. uu #2107378 | 83.9.*.* 6 lis 2016 16:57

    obojga nie lubię, jako aktorzy - przereklaowana beznadzieja

    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  2. Drift #2107245 | 89.228.*.* 6 lis 2016 13:45

    dziś obciach to wieśwagen, audi, bmw i cała reszta niemieckiego szrotu

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. Hej #2107235 | 94.234.*.* 6 lis 2016 13:26

      Linda w Renault? Ale kicha, obciach, he.

      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz