Jak luksus zamienić w jeszcze większy luksus? Wyrzucić przedni fotel pasażera, wstawić barek i dorzucić kryształowe kieliszki.
— Pierwszą rzeczą, jaką można zauważyć w S90 excellence, to brak przedniego fotela dla pasażera, który został zastąpiony elementem nazywanym przez nas lounge console, który sprawi, że nawet najbardziej wymagający klienci mogą pracować lub wypoczywać w czasie podróży w warunkach nieosiągalnych w żadnym innym aucie. Kolejną rzeczą, jaka zwraca uwagę, jest najwyższa jakość materiałów w połączeniu z bardzo dobrze przemyślanym wnętrzem, które oddaje w idealny sposób luksusowy charakter samochodu — mówi Thomas Ingenlath, odpowiedzialny za design Volvo Car Group.
Niczym w kabinie lotniczej pierwszej klasy, we wnętrzu auta znajdują się dwa składane, pokryte skórą stoliki. Są i uchwyty na dwa kieliszki ze szwedzkiego szkła kryształowego Orrefors. Ta słynna szwedzka marka, która produkuje wysokiej jakości wyroby ze szkła. Jej historia sięga połowy XVIII wieku. W procesie produkcji pojedynczego produktu bierze udział co najmniej kilkanaście osób. Wspomniane kieliszki razem z butelką o pojemności 0,75 l zmieszczą się w pokładowej lodówce. Odmiana S90 Excellence trafi do klientów już w przyszłym roku.
woj
Komentarze (0)
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez