Okazuje się, że wartość Toyoty jako marki wzrosła o 9 proc. w porównaniu do 2015 roku i wynosi 53, 6 mld dolarów. W zestawieniu najcenniejszych marek wszystkich branż japońska marka zajęła piąte miejsce, awansując o jedną pozycję. Drugie miejsce wśród marek motoryzacyjnych zajął Mercedes-Benz (wartość 43,5 mld dolarów i wzrost o 18 proc.), a trzecie BMW (wartość 41,5 mld dolarów i wzrost o 12 proc.).
Kolejne miejsca zajęły: Honda, Ford, Hyundai, Audi, Volkswagen, Nissan, Porsche Kia, Land Rover, Harley-Davidson, Mini i Testa. Ta ostatnia firma po raz pierwszy znalazła się w setce najcenniejszych marek motoryzacyjnych z wartością 4 mld dolarów. Najwyższy wzrost wartości w tej grupie odnotował Nissan, bo aż 22 proc. Wartość tej japońskiej marki jest szacowana na ponad 11 mld dolarów.
woj
Komentarze (2)
Dodaj komentarz Odśwież
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez
poczytajcie gamonie #2092322 | 46.113.*.* 19 paź 2016 13:55
https://pl.wikipedia.org/wiki/Omnicom_Gr oup to matka tej firemki a la agencja reklamowa, jasne jest chyba ze ten kto im najwięcej zleca reklam, tego sie winduje? czy za male móżdżki zeby zrozumieć zależności?? ;)
! odpowiedz na ten komentarz
www.skupaut-olsztyn.pl #2086587 | 87.99.*.* 12 paź 2016 08:03
Za wzrost Nissana zapewne odpowiada pasmo sukcesow w lidze małych SUV. Bez tego, związek z Renault do końca zniszczyby markę.
! odpowiedz na ten komentarz