Szwedzi polubili mustanga. Hyundai z kolei ma nadzieję, że w Rosji przyjmie się crossover o nazwie creta. Czy będzie tak samo popularny jak grecka wyspa o tej samej nazwie wśród rosyjskich turystów?
W pierwszy półroczu zarejestrowano na rynku szwedzkim 388 egzemplarzy forda mustanga. Dla porównania, wynik uzyskany przez model Mazdy to 356 sztuk, natomiast Porsche — 266 egzemplarzy.
Obliczono, że przeciętny użytkownik mustanga w Szwecji to mężczyzna w wieku około 55 lat. W roku ubiegłym sprzedano w tym skandynawskim kraju 447 sportowych Fordów. To aż trzy razy więcej niż wynosi europejska średnia w przeliczeniu na jednego mieszkańca.
Creta to nowy crossover w marce Hyundaia, pozycjonowany poniżej tucsona. Bazowa wersja napędzana silnikiem benzynowym 1,6 litra o mocy 123 KM w zestawieniu z 6-biegową skrzynią manualną oferuje w ramach wyposażenia standardowego m.in. audio z wejściem USB/AUX, funkcję Blootooth, system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu oraz kierownicę z przyciskami do obsługi radia. Do wyboru mają być również dwa Diesle o poj. 1,6 litra mocniejszy i słabszy o poj. 1,4 litra. Każdy z silników będzie zintegrowany z 6-biegową skrzynią manualną.
woj
Komentarze (0)
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez