W ten sposób Audi wdraża swą koncepcję cyfrowego salonu sprzedaży w kolejnej globalnej metropolii. W bezpośrednim sąsiedztwie Placu Czerwonego, w popularnej galerii handlowej Shopping Mall Nikol’skaya Plaza, na blisko 600 metrach kwadratowych powierzchni goście mogą wirtualnie wypróbować pojazdy marki Audi.
Na dwóch piętrach Audi City w Moskwie umieszczono trzy specjalne ekrany cyfrowe, tzw. powerwall’e, które mają wysokość równą wysokości pomieszczenia wystawowego. Tutaj klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować swój samochód marzeń. Na ekranach wyświetli się wtedy prawie identyczny z rzeczywistym, obraz wymarzonego Audi w skali 1:1.
Nawet najdrobniejsze szczegóły wyposażenia są pokazywane w najwyższej rozdzielczości i z doskonałą precyzją. By klient mógł indywidualnie i w spokoju porozmawiać z doradcą, do dyspozycji oddano dwa specjalne pomieszczenia — Customer Private Lounge, z własnymi tabletami i multimedialnymi ekranami.
Oprócz cyfrowych urządzeń związanych z doradztwem i pomieszczeń specjalnych, Audi City w Moskwie oferuje także ekskluzywną strefę Audi Sport, w której goście mogą posmakować sportowego świata marki Audi. Aby zapewnić relaks podczas wizyty w salonie i pełną dyskrecji atmosferę, Audi City w Moskwie oferuje również VIP room.
Pierwszy salon sprzedaży sieci Audi City otwarto w roku 2012 w Londynie, a potem pojawiły się kolejne — w Pekinie, Berlinie, Stambule, a niedawno również w Paryżu. W ten sposób na całym świecie powstają powierzchnie wystawowe, łączące zalety sprzedaży drogą elektroniczną i tradycyjnego handlu. Równocześnie producent konsekwentnie rozwija cyfrowe techniki sprzedaży, aby stopniowo zastosować je także w tradycyjnych salonach.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez