Koreańczyk dla klientów premium

2015-11-11 11:21:56 (ost. akt: 2015-11-10 11:23:12)
Koreańczyk dla klientów premium

Autor zdjęcia: Genesis

Hyundai Motor zapowiada wprowadzenie globalnej marki premium pod nazwą Genesis.

Obok Hyundaia, koreański koncern zacznie równolegle budować ofertę w segmencie premium. Gama produktowa firmowana będzie logo odrębnej marki Genesis. Nawiązuje ono do opartego na motywie skrzydeł emblematu, widniejącego jako oznaczenie flagowej limuzyny Genesis obecnej generacji, którą koncern wprowadził na rynek w roku 2014. O klasie auta świadczy użyta w jego wnętrzu, wysokiej jakości skóra nappa oraz najwyższej jakości klasy system audio z 17. głośnikami. Pod jego maską zamontowano silnik V6 o poj. 3,8 litra o mocy 315 KM zintegrowany z 8-stopniową przekładnią automatyczną.

Nazewnictwo poszczególnych modeli marki Genesis opierać się będzie na połączeniu litery „G“ z cyframi 80, 90, 70 itd. Konsekwencją decyzji Hyundaia o wprowadzeniu nowej marki jest stworzenie oddzielnego pionu zajmującego się designem samochodów prestiżowych. Na czele tego działu stanie nie kto inny jak Belg — Luc Donckerwolke, który wcześniej wcześniej współpracował z markami koncernu Volkswagen AG — Audi, Bentley’em, Lamborghini, Seatem czy Skodą. Luc Donckerwolke oficjalnie przejmie nowe obowiązki w połowie przyszłego roku. Pracę jego działu nadzorować będzie Peter Schreyer — prezes ds. designu Hyundai Motor Group i Kia Motors Corporation. Znany on jest jako stylista modelu audi TT oraz volkswagena new beetle. woj

Komentarze (0)

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB