Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin... samochodzie!

2015-04-28 12:00:00 (ost. akt: 2015-04-28 14:55:39) Artykuł sponsorowany
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin... samochodzie!

Autor zdjęcia: Volvo

W dzisiejszym zabieganym świecie nie mamy czasu na wiele rzeczy, bo jesteśmy zwyczajnie zbyt zajęci. A to zawieźć dziecko na zajęcia pozalekcyjne, a to żonę do fryzjera, a to męża na ryby... Nic więc dziwnego, że nie pamiętamy o wszystkim...

A co z naszym autem? Czy mamy dla niego czas i zawsze pamiętamy, kiedy musimy wymienić olej i filtry, wykupić polisę ubezpieczeniową, zrobić badania techniczne? Sposobów na zapamiętywanie może być wiele. Są wśród nich i takie, które pamiętanie o ważnych datach Twojego samochodu biorą na siebie. Coraz więcej firm trudniących się serwisowaniem i sprzedażą samochodów oferuje swoim klientom prowadzenie indywidualnego kalendarza życia Twojego samochodu. Są takie i w Olsztynie.

-W największym skrócie: usługa ta polega na przydzieleniu klientowi indywidualnego doradcy serwisowego, który z odpowiednim wyprzedzeniem będzie informował klienta o zbliżających się ważnych wydarzeniach związanych z jego samochodem – tłumaczy Kamil Gawryś, kierownik obsługi posprzedażnej olsztyńskiego salonu Volvo. – Te wydarzenia to nie tylko zbliżające się badania techniczne, sezonowa wymiana opon czy informacja o bieżących promocjach serwisowych, którymi klient mógłby być zainteresowany, ale też informacja o imprezach organizowanych przez dealera dla jego klientów, ubezpieczeniu, możliwościach wynajęcia lub przechowania poszczególnych akcesoriów sezonowych takich jak poprzeczki dachowe lub bagażnik dachowy.

https://m.wm.pl/2015/04/orig/mpotbr6390-v1-239201.jpg

- Oczywiście, nie możemy dopuścić do sytuacji, w której powiadomienia dotyczące ważnych dat Twojego auta przybiorą postać spamu. Użytkownik samochodu sam decyduje o rodzaju informacji, z którą ma do niego pisać lub dzwonić indywidualny doradca. Sam decyduje też o formie przypomnienia i częstotliwości – dodaje.

- Najczęściej klienci wybierają powiadomienia telefoniczne – mówi Maciej Sztomberski doradca serwisowy firmy Nord Auto. – Wielu życzy sobie wysyłania wiadomości e-mail. W takich sytuacjach wraz z przesłaniem informacji np. o zbliżającej się dacie przeglądu możemy przygotować klientowi przybliżony kosztorys takiego przeglądu i zaproponować optymalny termin, zarezerwować transport zastępczy, hotel opon lub dogodny termin badań technicznych na stacji kontroli pojazdów, które oczywiście sami za klienta wykonamy.

Fot. Volvo

Pomysłowość dealerów samochodowych w zakresie opieki serwisowej przybiera coraz to ciekawsze postacie. Jedni obchodzą urodziny Twojego samochodu i z tej okazji potrafią wysłać do niego kartkę lub prezent, inni zapraszają na ponadprogramowe przeglądy, organizują konkursy i loterie akcesoriów, kampanie promocyjne.

- Jeśli tylko klient sobie tego życzy, sami odbierzemy auto spod jego domu lub miejsca pracy, a po skończonym przeglądzie lub naprawie odstawimy lśniące i pachnące na miejsce. Co więcej zrobimy to całkowicie za darmo – przecież reklamą serwisu są nie tylko powtarzające się do znudzenia spoty reklamowe w telewizji – mówi Maciej Sztomberski.- Nasz program opieki serwisowej też jest bezpłatny, jest też bardzo elastyczny, każdy więc może z niego skorzystać i mieć z tego pożytek.

Fot. Volvo

- Niektórzy klienci przystępujący do programu potrzebują czasem dość oryginalnych, jak na serwis samochodowy, przypomnień i usług, które oczywiście zgodnie z wolą klienta realizujemy - kontynuuje kierownik serwisu Nord Auto. – Zdarzyło się nam już wyręczać klientów w zakupie kwiatów na urodziny żony, zakupie prezentów dla dzieci, rezerwacji hotelu na wakacje. No cóż, skoro obiecujemy klientom pamiętać i wyręczać… – to zawsze staramy się ze swoich obietnic wywiązywać.

Korzyści płynące z przystąpienia do programu opieki serwisowej Nord Auto:
• indywidualny opiekun pojazdu bądź floty;
• przypomnienie o terminach badań i przeglądów;
• informowanie o akcjach serwisowych VOLVO (np. o wymianie ogumienia);
• informacja o promocjach i akcjach marketingowych;
• informacja o statusie zamówienia części, napraw i przeglądów;
• zaproszenia na ekskluzywne imprezy okolicznościowe;
• szybsza komunikacja kanałami: e-mail, sms, telefon.