Kupić samochód używany gruntownie przebadany ze sprawdzoną historią oraz ubezpieczeniem od ewentualnych napraw? To możliwe.
Oryginalne części i nie tylko
Czy istnieją więc na rynku samochody używane, które można brać w ciemno? Okazuje się, że tak. Volvo ma w swojej ofercie sprawdzone modele używane, które przed trafieniem do klienta przechodzą kontrolę obejmująca ponad 100 punktów! Takie auto spełnia standardy firmy Volvo zarówno pod względem bezpieczeństwa, jak i sprawności technicznej oraz wyglądu. Co więcej, do serwisowania takiego pojazdu używa się wyłącznie oryginalnych części zamiennych Volvo, co daje gwarancję, że taki pojazd nadal w 100 procentach pozostaje szwedzkim, markowym autem, a nie jego zamiennikiem. Samochody takie sprawdzane są w rejestrze fabrycznym oraz aktualizowane jest ich oprogramowanie. W ofercie Volvo Selekt nie brakuje również używanych aut, którym przyznawany jest międzynarodowy certyfikat jakości Dekra, który jest świadectwem oceny używanego pojazdu.
Gwarancja i pakiet assistance
Używane modele Volvo objęte są również gwarancją. Obejmuje ona wszystkie kluczowe podzespoły mechaniczne oraz elektryczne przez okres 12 miesięcy i to niezależnie od przejechanych kilometrów. Gwarancja taka ważna jest na obszarze całej Europy, dzięki czemu kierowca może spokojnie podróżować. Również na 12 miesięcy klienci otrzymują pakiet Volvo Assistance. To znacznie więcej niż zwykły pakiet pomocy drogowej. Bez względu na to czy przytrafi się przebita opona, czy wypadek, podczas podróży w jakiekolwiek miejsce w Europie, klienci mają zapewnioną zarówno pomoc drogową, jak i holowanie auta przez 24 godziny na dobę.
- mają mniej niż 5 lat i przebieg poniżej 150 tys. km;
- mają pełną historię przeglądów i zostały sprawdzone przez technika autoryzacji stacji obsługi Volvo;
- zostały przygotowane zgodnie ze standardami Volvo obejmującymi ponad 100 punktów kontrolnych;
- są objęte jedną z najszerszych dostępnych na rynku gwarancji na samochody używane;
- są objęte pakietem pomocy drogowej Volvo:
- mają gwarancję wymiany w przypadku niezadowolenia klienta.